Canvas

Maandag heb ik eindelijk gesso gehaald bij de Action.
Hier ben ik gister meteen mee aan de slag gegaan.
Ik heb de rand met gesso gesmeerd, alleen zie je het
op de foto niet zo erg als in het echt!
Vandaag was het goed genoeg gedroogd en kon ik hem
afmaken. Dit zijn ze geworden:

Die grote mist alleen nog een titel …….
Eigenlijk wilde ik die grote tussen de 2 kleintjes hebben,
maar dat was te lang voor aan de muur, en dan gaan de katten
ermee “spelen”, dus daarom is die er tussenuit.

Published in: on april 2, 2008 at 1:59 pm  Comments (2)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://barbarascrap.wordpress.com/2008/04/02/canvas/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 reactiesPlaats een reactie

  1. Heel mooi en de titiel staat er al hoor,……… Believe.

  2. Misschien kun jer ” I (believe) in Love ” van maken,


Geef een reactie

