Mijn zielige meisje

Al een paar dagen liet Yasmien bloeddruppeltjes achter.
Vooral op de plekken waar ze sliep.
De dierenarts gebeld en zij zei dat als het niet in de ontlasting zit,
haar gedrag niet is veranderd en ze wel goed eet en drinkt, er niet
veel aan de hand is. Misschien een beetje krols ofzo meer niet!
Maar dat was het niet. Ik ken haar, ik weet hoe ze is als ze krols is
maar zo was ze nu niet. Dus weer gebeld met de vraag of het toch
niet beter zou zijn om een afspraak te maken.
Nee, dat hoefde niet ….. ik kreeg weer te horen dat er niet veel aan
de hand was …. Maandag heb ik weer gebeld, dit keer gezegt dat ik
een afspraak wil maken, klaar! En dat was goed, savonds kom ik wel
even met der langskomen. Het zat me gewoon niet lekker.
Dat bloed hielt niet op, dat is niet goed toch, dacht ik nog…..
En dat was het ook niet! Haar baarmoeder was ontstoken.
Dus ze MOEST gesterriliseert worden. Gelijk de dag erna.
Ze kreeg die avond een injectie die 2 dagen werkte en dinsdag
werd ze gesterriliseert. Wat kan je je hechten in 2 jaar aan een
poesje! Ze is ondertussen echt mijn meisje geworden….
en nu moest ik haar een dag wegbrengen…. alles behalve leuk!
En kijk haar nou liggen:

Kapje moet voor een week blijven zitten ….. arme schat!
En 13 april weer terug naar de dierenarts…..

Published in: on april 5, 2008 at 10:36 am  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://barbarascrap.wordpress.com/2008/04/05/mijn-zielige-meisje/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentPlaats een reactie

  1. Gelukkig ben je wel even met haar naar de dokter geweest… hopelijk is ze snel weer beter en van het kapje af!!


Geef een reactie

