Ben ik weer….

Zoooo… dat is lang geleden, sorry hoor!
Maar ik ben met een geheim project bezig, en die dingen die ik daarvoor maak,
mogen natuurlijk niet op het internet staan nu.
Dus daar moeten jullie nog op wachten.

Maar of ik ook nog scrap buiten dat project? Uhh… haast niet!
Toch heb ik het èèn en ander te laten zien.
Als eerste mijn CJ album. Op het Scrapfever forum doe ik mee met een CJ.
(Ik organiseer hem, dus doe ik natuurlijk ook mee!)
Een cj is een album met een thema dat het groepje meiden rond gaat die
meedoen. (wij doen het met 10 meiden) Mijn thema is: Wat maakt jou blij?
Iedereen maakt dan een spread met wat haar blij maakt.
Iedereen krijgt 1 maand de tijd. Dus over 10 maanden heb ik een album
terug vol gescrapte spread’s, van verschillende meiden.
Dus ook verschillende scrap stijlen 😀
Natuurlijk heb ik elke maand ook 1 van de albums in huis.
Steeds een ander thema. Gaaf he?
Hieronder foto’s van mijn CJ (circle journal):

  
 

Voor de rest kan ik nog niks laten zien omdat het voor het project is of
anders voor een wedstrijd op internet.
Tot snel!

Published in: on april 21, 2008 at 2:12 pm  Comments (1)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://barbarascrap.wordpress.com/2008/04/21/ben-ik-weer/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentPlaats een reactie

  1. Ziet er gaaf uit Barbara!
    Ik doe momenteel ook mee aan een CJ. Kan niet wachten tot tie eind van het jaar weer retour is!!


Geef een reactie

