it’s scraptime…

Dit is mijn layout voor Irene, van Scrapfever forum.
Zij heeft mij de foto gemaild en ik heb dit ervan gemaakt!
Ondertussen heeft zij hem denk ik, dus mag ik hem showen!

Op het dare to use color blog heb ik meegedaan met de wedstrijd:
http://www.hinkeltje.com/daretousecolor/dare200804/dare200804.html
Hier kan je hem vinden, ik mag hem namelijk niet zelf plaatsen.
Ik heet Barbara Oosthoek. (er staat namelijk nog een barbara)
Het boekje is van groentezakken gemaakt. Anders dan normale paperbags.

 

Ook heb ik op het SA forum met de Sketch challenge meegedaan:
Het is de tweeling van Annemiek. Luc & Cas, wat een schatjes he?
Ik had de foto’s nog op mijn pc staan omdat ik ooit uitnodigingen heb gemaakt voor ze.
En voor ik het wist had ik de sketch ermee gemaakt! 🙂 Mooi he?

Op het Scrapfever was de wedstrijd: Gebruik een sepia foto. Dit heb ik natuurlijk ook weer
gemaakt. Ik gebruik vaak sepia foto’s, dus het was echt een opdracht naar mn hart:

En op het SA forum met de wedstrijd meegedaan.
Je moest iets transparant gebruiken èn een zwart wit foto met kleur accenten hebben.
Ik heb de foto in PSP bewerkt. De zonnebril is roze gebleven en de rest is zwart wit.
Het journaling plaatje is transparant:

Published in: on april 24, 2008 at 12:55 pm  Comments (1)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://barbarascrap.wordpress.com/2008/04/24/its-scraptime/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentPlaats een reactie

  1. Wauw. Ik vind die Sweet & Sassy LO geweldig !! Echt heel erg mooi!


Geef een reactie

