Strand in een potje…

Nancy heeft weer een workshop op haar blog staan:
http://nancyvandenberg.blogspot.com/
En ik heb hem gemaakt:

Zondag 4 mei zijn we naar het strand geweest,
toen was het 22 graden, echt geweldig!
Dus ook hele mooie foto’s gemaakt.
Ik heb 2 foto’s van mijn lieve broertje Dennis.
Dit heb ik ermee gemaakt:

Published in: on mei 20, 2008 at 7:37 am  Comments (8)  

The URI to TrackBack this entry is: https://barbarascrap.wordpress.com/2008/05/20/strand-in-een-potje/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 reactiesPlaats een reactie

  1. Wat een leuk idee zo’n potje!
    Komen er ook zulke potten op de zeeplee te staan? 🙂

    En je kaartje is ook super! (je linkje naar het kaartje doet het alleen niet)

  2. Leuk Bar! Die komt natuurlijk weer in je mooie vitrinekast met alle mooie creaties!!!!!!!

    Liefs Nicole

  3. hartstikke leuk meid.. en origineel weer zo in zo’n pot..

  4. Hi Barbara! Wat is je kaartje leuk geworden zeg… suuuuuper! (ik zag je kaartje niet maar via het linkje heb ik hem stiekumpjes toch kunnen bewonderen.. hiihihi.En wat leuk zeg zo’n pot.. wat een goed ideetje!! Superleuk dat je de tijd hebt genomen om wat met mijn workshopje te doen joh! XXX

  5. Erg leuk gedaan!!! Leuk idee!!!

  6. Erg leuk idee Barbara, leuk potje geworden.
    groetjes,
    Chantal

  7. Leuk, ga ik kopieren met zandstrand uit Knokke. En dan het lootje erbij op de plee! Gezellig.

  8. Leuk idee zeg 🙂
    En mooie crea weer 😀


Geef een reactie

