Wc verbouwing

Mijn tante heeft zo’n “Zeeplee”, en toen ik dat zag…. wilde ik dat ook! En nu ….. nu hebben wij ook een “Zeeplee”.

Dit was onze wc:

En na 2 middagjes werken, is dit de wc geworden:

1 van de 3 spiegeltjes heb ik “gepimpt”:

Ik heb van bierviltjes een hanger gemaakt met foto’s van ons op het strand:

En tot slot: een canvas!

Zie je die gehaakte bloemetjes? Die waren eerst wit! Maar ik wilde dat niet. Ik weet dat als je papier in thee doet, dat je er een oude look aan geeft. Dus ik probeerde het gewoon met de gehaakte bloemetjes ook! En tadaa…. en kan echt !! 🙂

We zijn echt superblij met onze “Zeeplee” 🙂

Published in: on mei 24, 2008 at 9:36 am  Comments (9)  

The URI to TrackBack this entry is: https://barbarascrap.wordpress.com/2008/05/24/wc-verbouwing/trackback/

RSS feed for comments on this post.

9 reactiesPlaats een reactie

  1. wow die plee is mooi geworden! Lekker fris kleurtje op de muren hoor!
    leuke scrapsels ook trouwens!

  2. Leuk kleurtje op de muur inderdaad. Ziet er veel frisser uit dan de gele muur!! En wat een leuke knutsels en scrapsels hangen er!!

  3. Waanzinnig leuk geworden zeg! Je brengt me op ideeen! Ik heb ook een hele saaie plee beneden, die gebruik ik zelfs amper… misschien ook een thema bedenken?

    Dit is echt super!

  4. Wat een gave plee heb je nu!!!
    Echt helemaal leuk *Ü*

  5. Wat gezellig, nu blijf je zeker wat langer op de plee? Als ik zo een wc had zou ik een boekje meenemem en der een beetje lezen, Zit je precies op het strand.

  6. wauw bar wat heb je dat super gedaan zeg
    is het nog gelukt met dat net wat je zocht??

    liefs ilonka

  7. Nou blijft iedereen zeker heel lang zitten op je zeepplee ?
    Lange rijen in de gang , hahah
    Het is erg leuk geworden , die bierviltjes is ook een leuk idee !

  8. Heel leuk!
    Mijn moeder kan er ook wat van…die heeft ook een ‘zeeplee’ haha 🙂

  9. WAt is het leuk geworden. Kom je nu nog van de plee af?


Geef een reactie

